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Jahrgänge

  • Volume 1.2009
  • Volume 2.2010
    • Heft: 1
          • Henderson, Ty
          • Arora, Neeraj
        • Doing well while doing good linking a social cause to product promotions: why it works and how to make it more effective
        • 8-15
          • Wiesel, Thorsten
          • Skiera, Bernd
          • Villanueva, Julian
        • Meine Kunden sind besser als deine!
        • Über die Bilanzierung des Kundenwerts
        • 65
          • Verhoef, Peter C.
          • Leeflang, Peter S. H.
        • Marketing ist Vorstandssache!
        • Der Einfluss der Marketingabteilung in Unternehmen
        • 64
          • Trusov, Michael
          • Bucklin, Randolph E.
          • Pauwels, Koen
        • Willst du mein „Freund“ werden?
        • Der Wert von Mundpropaganda in Online-Communitys
        • 63
          • Homburg, Christian
          • Totzek, Dirk
          • Droll, Mathias
        • Alle Kunden sind gleich, aber manche sind gleicher
        • Lohnt sich die Priorisierung wertvoller Kunden
        • 62
        • Gut für andere, gut für mich: Produktwerbung kombiniert mit Sozialem Engagement
        • Produktwerbung kombiniert mit Sozialem Engagement: warum sie wirkt und wie sie funktioniert
        • 61
        • Mir talks to pieter nota, executive board member beiersdorf ag
        • Interview by Hermann Diller
        • 54-60
          • Wiesel, Thorsten
          • Skiera, Bernd
          • Villanueva, Julian
        • My customers are better than yours on reporting customer equity
        • 42-53
          • Verhoef, Peter C.
          • Leeflang, Peter S.H.
        • Getting marketing back into the boardroom: the influence of the marketing department in companies today
        • 34-41
          • Trusov, Michael
          • Bucklin, Randolph E.
          • Pauwels, Koen
        • Do you want to be my “friend”? monetary value of word-of-mouth marketing in online communities
        • 26-33
          • Homburg, Christian
          • Totzek, Dirk
          • Droll,Mathias
        • All customers are equal, but some are more equal should firms prioritize their customers?
        • 16-25
    • Heft: 2
  • Volume 3.2011
  • Volume 4.2012
  • Volume 5.2013