- TitelGfK marketing intelligence review
- Persistent Identifier
- VerlagsortNürnberg
- VerlagGfK
- Erscheinungsjahr 1. Band2009
- ISSN1865-5866
Jahrgänge
- Volume 1.2009
- Heft: 1
- Dhar, Ravi
- Huber, Joel
- Khan, Uzma
- Creating shopping momentum
- 9-16
- Natter, Martin
- Reutterer, Thomas
- Mild, Andreas
- Dynamisches Pricing im Diy-Handel-ein Fallbeispiel aus Österreich
- 65
- Wie man mit der Dea Die Effizienz der Markenwerbung durchleuchten kann
- 64
- Palmatier, Robert
- Gopalakrishna, Srinath
- Houston, Mark
- Wie Unternehmen den Erfolg Ihrer Investition in das Beziehungsmarketing Messen können
- 62
- Dhar, Ravi
- Huber, Joel
- Khan, Uzma
- Neue Psychologische Erkenntnisse zum Phänomen des Kaufrauschs
- 61
- Mir talks to professor hermann simon
- 55-60
- Natter, Martin
- Reutterer, Thomas
- Mild, Andreas
- Dynamic pricing support systems for diy retailers – a case study from austria
- 47-54
- How data envelo pment analysis reveals brand advertising efficiency
- 37-45
- Palmatier, Robert
- Gopalakrishna, Srinath
- Houston, Mark
- How companies can measure the success of their relationship marketing nvestments
- 25-36
- Lambrecht, Anja
- Skiera,Bernd
- managing your customer's tariff choice: wath to when your customers pay too much
- 17-23
- Heft: 2
- Volume 2.2010
- Volume 3.2011
- Volume 4.2012
- Volume 5.2013