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Jahrgänge

  • Volume 1.2009
  • Volume 2.2010
    • Heft: 1
    • Heft: 2
          • Tellis, Gerard J.
          • Yin, Eden
          • Niraj,Rakesh
        • Does quality win? competing against an entrenched market leader in high-tech markets
        • 8-15
          • O’Sullivan, Don
          • V.Abela, Andrew
        • Es macht sich bezahlt, Marketingerfolge nachzuweisen!
        • Auswirkungen der Marketingbilanzierung auf den Status des Marketings und den Unternehmenserfolg
        • 65
          • Becker, Jan U.
          • Greve, Goetz
          • Albers, Sönke
        • Wie man das Scheitern von CRM-Systemen verhindern kann
        • 64
          • Franke, Nikolaus
          • Keinz, Peter
          • Steger, Christoph J.
        • Customization: Goldmine oder Minenfeld?
        • 63
          • Gill, Tripat
        • „Telefonieren. Mailen. Fotografi eren. Hören. Spielen“
        • Welche Zusatzfunktionen von immer ähnlicher werdenden Grundprodukten liefern tatsächlich einen mehrwert?
        • 62
          • Tellis, Gerard J.
          • Yin, Eden
          • Niraj, Rakesh
        • Sind etablierte Marktführer mit besserer Qualität zu schlagen?
        • Eine Studie in hightech-märkten
        • 61
        • Mir talks to vinita bali, managing director and ceo of britannia industries
        • Interview by Srinivas K. Reddy
        • 52-60
        • Ttrying harder and doing worse
        • How grocery shoppers track in-store spending
        • 50-51
          • Sullivan, Don O’
          • Abela, Andrew V.
        • Proving marketing success pays off!
        • Marketing performance measurement and its effects on marketing‘s stature and firm success
        • 42-49
          • Becker, Jan U.
          • Greve, Goetz
          • Albers,Sönke
        • Left Behind Expectations how to prevent crm implementations from failing
        • 34-41
          • Franke, Nikolaus
          • Keinz, Peter
          • Steger, Christoph J.
        • Customization: a goldmine or a wasteland?
        • 23-33
          • Gill, Tripat
        • “Call. mail. shoot. listen. play“ but what functionalities add real value in convergent products?
        • 16-25
  • Volume 3.2011
  • Volume 4.2012
  • Volume 5.2013