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Jahrgänge

  • Volume 1.2009
    • Heft: 1
          • Dhar, Ravi
          • Huber, Joel
          • Khan, Uzma
        • Creating shopping momentum
        • 9-16
          • Natter, Martin
          • Reutterer, Thomas
          • Mild, Andreas
        • Dynamisches Pricing im Diy-Handel-ein Fallbeispiel aus Österreich
        • 65
          • Büschken, Joachim
        • Wie man mit der Dea Die Effizienz der Markenwerbung durchleuchten kann
        • 64
          • Palmatier, Robert
          • Gopalakrishna, Srinath
          • Houston, Mark
        • Wie Unternehmen den Erfolg Ihrer Investition in das Beziehungsmarketing Messen können
        • 62
          • Dhar, Ravi
          • Huber, Joel
          • Khan, Uzma
        • Neue Psychologische Erkenntnisse zum Phänomen des Kaufrauschs
        • 61
          • Diller, Hermann
        • Mir talks to professor hermann simon
        • 55-60
          • Natter, Martin
          • Reutterer, Thomas
          • Mild, Andreas
        • Dynamic pricing support systems for diy retailers – a case study from austria
        • 47-54
          • Büschken, Joachim
        • How data envelo pment analysis reveals brand advertising efficiency
        • 37-45
          • Palmatier, Robert
          • Gopalakrishna, Srinath
          • Houston, Mark
        • How companies can measure the success of their relationship marketing nvestments
        • 25-36
          • Lambrecht, Anja
          • Skiera,Bernd
        • managing your customer's tariff choice: wath to when your customers pay too much
        • 17-23
    • Heft: 2
  • Volume 2.2010
  • Volume 3.2011
  • Volume 4.2012
  • Volume 5.2013